حدیث ’کَادَ الْفَقْرُاَنْ یَکُوْنَ کُفْرًا‘ کاحوالہ
آپ نے اپنی کتاب ’اسلامی تصوف ‘ ص۲۰۷ پر کادالفقرأن یکون کفراً (قریب ہے کہ فقرکفر بن جائے)کی حدیث لکھی ہے، کیا آپ بتاسکتے ہیں کہ یہ حدیث کس کتاب میں ہے؟ اگر حدیث ہے توحوالہ کیوں نہیں ہے؟
آپ نے اپنی کتاب ’اسلامی تصوف ‘ ص۲۰۷ پر کادالفقرأن یکون کفراً (قریب ہے کہ فقرکفر بن جائے)کی حدیث لکھی ہے، کیا آپ بتاسکتے ہیں کہ یہ حدیث کس کتاب میں ہے؟ اگر حدیث ہے توحوالہ کیوں نہیں ہے؟
مجھ سے چند وکیلوں نے یہ پوچھا کہ قرآن میں زنا کی حدتو بیان کی گئی ہے لیکن عمل قوم لوط کی سزا بیان نہیں کی گئی ہے۔ اسلام میں اس بدکاری کی سزا کیا ہے؟ یا اس جرم کی کوئی سزا نہیں ہے؟ میں ان وکلا کو جواب نہیں دے سکا۔ مہربانی کرکے اسلامی … Read more
ایک شخص نے مرض الموت میں کسی ایک وارث کے نام اپنے مکان یا کسی جائداد کا فرضی بیع نامہ کیا جودراصل ہبہ ہے اورا س کا ثبوت موجود ہے۔ شریعت میں اس کا کیا حکم ہے؟ کیا ایسا کرنا جائز ہے اور کیا وہ بیع درست ہے؟
میری والدہ کے ایک خالہ زاد بھائی زید تھے۔ ان کی شادی ان کے چچا کی لڑکی سے ہوئی تھی۔ ان سے ایک لڑکا پیدا ہوا۔ پھر میاں بیوی میں اختلاف ہوا اور شوہر نے اپنی زمین ایک شخص کے نام لکھ دی لیکن قبضہ زید ہی کا رہا۔ وہی اس سے فائدہ اٹھاتے رہے۔ … Read more
رضاعی بھائی بہن کے رشتہ کے سلسلے میں ہم لوگ گفتگو کررہے تھے۔ اس کے لیے اسلامی فقہ کے پہلے حصے کا مطالعہ کیاگیا لیکن ایک جگہ بات واضح نہیں ہوسکی۔ اس کتاب میں یہ مثال دی گئی ہے’’اگر خالد کی لڑکی سلمیٰ نے اور حامد کے لڑکے قادر نے خالدہ کا دودھ پیا … Read more
(۲) آپ کا جواب ملا۔آپ نے لکھا ہے کہ ایک باربھی دودھ پلانے سے رضاعت ثابت ہوجاتی ہے، یہی رائے صحیح ہے۔ اس سلسلے میں معلوم یہ کرنا ہے کہ جب امام شافعیؒ کی رائے میں پانچ دفعہ دودھ پینے سے اورامام احمدؒ کی رائے میں تین دفعہ دودھ پینے سے رضاعت کا رشتہ قائم … Read more
(۱)میری شادی پردس ماہ گزرچکے ہیں۔ اب مجھے اس بات کا علم ہواہے کہ میری بیوی نے ایک دفعہ میری حقیقی ماں کا دودھ دوسال سے کم عمرکے اندر پیا ہے۔ میری والدہ کاکہنا ہے کہ ایک رات میری ایک چھوٹی بہن ایک طرف سورہی تھی اور دوسری طرف یہ لڑکی جو میری پھوپی … Read more
حمیدہ رات کے کسی حصہ میں اٹھی اور اپنی بھاوج کے بستر کو اپنا بستر سمجھ کرلیٹ گئی۔ اتفاق سے اسی بستر پر اس کی بھاوج کا شیرخواربچہ بھی تھا۔ اس نے تھوڑی دیر کے بعد حمیدہ کا دودھ پینا شروع کردیا اور حمیدہ نے بھی نیند کے غلبہ میں اس بچہ کو اپنی بچی … Read more
ہندہ نے ایک عورت کا دودھ پیا۔اس عورت یعنی ہندہ کی رضاعی ماں کے تمام لڑکے اور لڑکیاں تو ہندہ کے رضاعی بھائی بہن ہوگئے۔ سوال یہ ہے کہ کیا اس عورت کے شوہر کے اس بیٹے سے جو کسی دوسری عورت کے بطن سے ہے ہندہ کا نکاح ہوسکتا ہے یا نہیں ؟
رضاعی رشتہ کی تعریف میں صرف ساتھ دودھ پیے ہوئے لڑکا اور لڑکی داخل ہیں یا دوسرے لڑکا اور لڑکی بھی جو دودھ پینے میں شریک نہیں ہیں۔ ایک مسئلہ نظر سے گزرا کہ جتنے رشتے نسب سے حرام ہیں وہ رضاعت سے بھی حرام ہوجائیں گے۔اس کے برخلاف ایک رشتہ طے پارہاہے۔ صورت یہ … Read more